기타/나의 음악

[스크랩] You`re My world / Helen Reddy

언제나 푸른바다~ 2006. 5. 1. 00:34


You're My world / Helen Reddy 

You"re my World,
당신은 나의 세계,
you"re every breath i take
당신은 내가 숨쉬는 모든숨결,
You"re my World,
당신은 나의 세계,
you"re every move I make
당신은 내가 움직이는 모든것
Other eyes see the stars up in the sky
다른 사람들은 저하늘 위의 별들을 보지만
But for me they shine within your eyes
나는 당신의 눈속에서 그 별들을 봅니다.
As the trees reach for the sun above
나뭇가지가 저하늘의 태양을 향해 가지를 뻗는 것처럼
So my arms reach out to you for love
나의 손은 사랑을 향해 당신에게 펼쳐봅니다.
With your hand resting in mine
당신의 손이 내손위에 놓여지면
I feel a power so divine
신성한 힘이 솟구치는걸 느껴요.
You"re my World,
당신은 나의 세계,
you are my night and day
당신은 나의 밤과 낮.
You"re my World,
당신은 나의 세계,
you"re every prayer I pray
당신은 내가드리는 모든 기도
If our love ceases to be
우리의 사랑이 끝나 버린다면
That is the end of my world for me
그건 내게 이세상의 끝을 의미합니다.
End of my world End of my world
이세상의 끝을 의미하지요.
End of my world for me
그래요 이세상의 끝 이랍니다.

출처 : You`re My world / Helen Reddy
글쓴이 : 카자르크 원글보기
메모 :