기타/나의 음악

[스크랩] Tennessee Waltz - Eva Cassidy

언제나 푸른바다~ 2006. 3. 10. 00:17

 

 

 

 Tennessee Waltz - Eva Cassidy

I was dancin" With my darlin"
To the Tennessee Waltz
When an old friend I happened to see
Introduced her To my loved one
And while they were dancin"
My friend stole my sweetheart From me

I remember the night And the Tennessee Waltz
Now I know just How much I have lost
Yes, I lost My little darlin"
The night they were playing
The beautiful Tennessee Waltz

테네시 월츠곡에 맞춰서 사랑하는 사람과
춤을 추고 있었죠
그때 어릴적 친구를 우연히 마주치게 되었고
그 친구를 내 사랑에게 소개시켜 주었어요
그런데 내 친구는 춤을 추면서
내가 사랑하는 사람을 내게서 빼앗아 갔어요

지금도 그날 밤의 일과 테네시 월츠를 기억하고 있어요
지금 나는 너무나도 사랑하는 사람을 잃어버리고 말았어요
맞아요 사랑하는 사람을 잃어버렸어요
테네시 월츠곡이
감미롭게 흐르던 바로 그 밤에 말예요
 
Tennessee Waltz - Eva Cassidy

 

출처 : Tennessee Waltz - Eva Cassidy
글쓴이 : 카자르크 원글보기
메모 :