기타/나의 음악

[스크랩] La Novia - Tony Dallara

언제나 푸른바다~ 2008. 6. 24. 00:28





La Novia(너무 너무 사랑했기에)
 Gigliola Cinquetti  
You by my side
That`s how I see us
I close my eyes
And I can see us
We`re on a way to say "I do"
My secret deams have all come true
I see the church
I see the people
Your forks and mine
Happy and smiling
And I can hear sweet voices singing
"Ave maria"

Oh my love, my love
This can really be that someday
You`ll walk down the isle with me
Let it be make it be that
I`m the one for you
I`ll be yours all yours now and forever
I see us now your hand in my hand
This is the hour
This is the moment
and I can hear sweet voice singing
Ave Maria Ave Maria Ave Maria
Ave Maria

사랑은 눈물이었네,
사랑은 슬픔이었네.
내 사랑 떠나는 그날까지
내 마음이 돌아설 그때까지
내 잊을 수 없는 그대
내 마음은 영원히 변하지 않으리
내 사랑 떠나는 그날까지
나는 잊지 못할 것이니
당신이 행복하게 되기를 마리아께 기원합니다. 

언젠가는 내 품으로
다시 돌아오겠지 생각하지만 마리아여,
그대가 행복을 누리게 해주옵소서
내 마음은 영원히 변하지 않으리
내 사랑 떠나는 그날까지 나는 잊지 못할 것이니
당신이 행복하게 되기를 마리아께 기원합니다
.


출처 : La Novia - Tony Dallara
글쓴이 : 수정 원글보기
메모 :